9. sij 2011.

trazim

trazim
mesto i vreme
razloge i uzroke
tisinu i zvuke
radost i zalost
izgubljenu ljubav
zamenu za njega
izgubljene stvari
tragove iz malog mozga
jos nevidjena cuda luda
trazim dozvolu za otkaze i odlaske
odugovlacenje i odustajanje na vreme
trazim ciste stvari
cistu dusu i cisto stanje
hranu bez belih otrova
salicu caja i tren mira
uz muziku koja dira
i tu je kraj mojoj pameti
ona se lako i brzo pomuti
a rima vreba
nikad nisam znala i ne znam ni sad
iz kojeg je sveta i zasto mi smeta
da napisem bar jednu pesmu bez nje
ali ne moze
ona je onaj balast proslosti koji me gusi
bez kojeg ne bih prohodala
bez kojeg bih jos puzala
a kad sam ustala odmah sam znala
da mi je ona za petama
i da ce da me zulja ako me stigne
i tako bezim
trazim mesto bez balasta
mrva, zuljeva, laktova, mrakova
i ponovo se primam na iste stvari
pa opet bezim dugih krakova
i ne znam opet to sto trazim
a trazim
svet bez zamki, lazi i mrznje
kad prvo pregledam sebe
ciscenje je neophodno
ne mogu traziti ono sto ne mogu dati
trazim iako znam za jadac